Przejdź do

UWAGA - ZMIANY FUNKCJONOWANIA URZĘDU GMINY LUBOMIA

U W A G A !!!

 

ZMIANY FUNKCJONOWANIA URZĘDU GMINY LUBOMIA

 

 

Szanowni Mieszkańcy!

 

Na podstawie § 1 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku
z wystąpieniem stanu epidemii, informujemy, że od dnia 25 stycznia 2022 r. - do odwołania, w Urzędzie Gminy Lubomia wprowadza się ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą klientów.

 

Sprawy, które wymagają osobistej obecności, będą załatwiane tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu terminu wizyty (daty i godziny) z poszczególnymi pracownikami.

 

 

Wszelkie podania, wnioski, pisma, zapytania oraz pozostałą dokumentację należy przesyłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej lubomia@lubomia.pl, poprzez system ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) lub można wrzucać do skrzynki znajdującej się przed wejściem do budynku Urzędu.

 

Lista kontaktów telefonicznych do urzędu :

 

Biuro Obsługi, Informacja – 32 45 16 128.

Urząd Stanu  Cywilnego – 32 45 16 128 wew. 40.

Ewidencja Ludności, Dowody Osobiste -  32 45 16 128 wew. 29.

Podatki i Opłaty Lokalne – 32 45 16 128 wew. 35 lub 39.

Ochrona Środowiska, dotacje do wymiany kotłów CO - 32 45 16 128 wew. 60.

Odpady komunalne – 32 45 16 128 wew. 26.

 

Za niedogodności przepraszamy.

Opublikowano: 24 stycznia 2022 14:37

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 489

Wszalkie prawa zastrzeżone © Urząd Gminy Lubomia |Realizacja: IDcom.pl